Hur säkerställer man varumärkesupplevelsen i en standardiserad digital värld?

Hur säkerställer man varumärkesupplevelsen i en standardiserad digital värld?

Kategori

I en tid när en allt större del av kundupplevelsen sker i kundresans digitala kanaler samtidigt som de stora CRM/CXM-leverantörerna i allt högre utsträckning går mot standardisering och automatisering uppstår frågan hur olika varumärken ska kunna särskilja sig när de digitala förutsättningarna blir alltmer utjämnade och tillgängliga för alla? I seminariet har vi tagit in tre av våra experter inom varumärkesstrategi, Innovation management och digitala plattformar/CRM som kommer att visa hur man kan få större effekt av investeringarna i CRM/CXM genom att koppla ihop varumärkesfrågorna med innovationsarbetet kring den digitala kundupplevelsen både på kort och medellång sikt.

Målgrupp

CMO, CDO, CTO, CIO, Head of Digital, Head of CRM, Marknadschefer, Head of Customer Experience, Head of innovation.

Tid och plats: A house, Östermalmsgatan 26A, 29 januari kl 08.30-10.00

No items found.
Frukost: Stärk varumärket med smarta förpackningar

Frukost: Stärk varumärket med smarta förpackningar

Våra konsumentvarumärken möter stora investeringsintensiva utmaningar under de kommande 5 åren.

Läs bloggpost
Expertfrukost: Dataläckage när du besöker svenska myndigheter på nätet

Expertfrukost: Dataläckage när du besöker svenska myndigheter på nätet

En skrämmande genomgång av vilka data som svenska myndigheter omedvetet delar med sig av till bland annat amerikansk säkerhetstjänst.

Läs bloggpost

Var inte blyg, kontakta oss!

Vill du istället prata med en av våra kundansvariga direkt? Klicka här!