Expertfrukost: Datavisualisering 6 februari

Expertfrukost: Datavisualisering 6 februari

Kategori

Hur gör man enorma mängder data begripliga och tillgängliga? Daniel Lapidus, grundare av Datastory, öppna data-expert och flerårig medarbetare till Hans Rosling, ger oss svar och visioner om framtiden.

Målgrupp

Webbansvariga, statistiker, kreatörer, forskare.

Datavisualisering

Hur gör man enorma eller små mängder data begripliga och tillgängliga? Hur blir statistik interaktiv och attraktiv, rent av inspirerande? Daniel Lapidus, grundare av Datastory, öppna data-expert och mångårig medarbetare till Hans Rosling, ger oss svar och visioner om framtiden. Daniel har grundat Datastory, en ideell organisation som gör data och kunskap tillgängligt för alla genom visuella appar och berättelser.

Daniel Lapidus, Grundare av Datastory

Tid och plats: A house, Östermalmsgatan 26A, 6 februari kl 08.15-09.15

No items found.
Hur säkerställer man varumärkesupplevelsen i en standardiserad digital värld?

Hur säkerställer man varumärkesupplevelsen i en standardiserad digital värld?

Få större effekt av investeringarna i CRM/CXM genom att koppla ihop varumärkesfrågorna med innovationsarbetet.

Läs bloggpost
Decenniets första AW 23 januari 2020

Decenniets första AW 23 januari 2020

Det finns en tid för nyårslöften. Men livet går vidare. Vi vill gärna att du kommer på decenniets första och tongivande After Work med oss på Grow+Digitalist. Det blir mat, dryck med mera hos oss på torsdag 23 januari.

Läs bloggpost

Var inte blyg, kontakta oss!

Vill du istället prata med en av våra kundansvariga direkt? Klicka här!