Vi kommer att demonstrera Matomo som verktyg, men även prata om webbanalys ur ett privacy-perspektiv.
Läs bloggpostDenna gång kommer vi att demonstrera en ny plugin till Matomo där man i gränssnittet kan skapa webbenkäter mot dina besökare.
Läs bloggpostWebbinarium om de stora fördelarna med nya Drupal 9.
Läs bloggpostWebbinarium om de stora fördelarna med nya Drupal 9.
Läs bloggpostVi kommer att demonstrera Matomo som verktyg, men även prata om webbanalys ur ett privacy-perspektiv.
Läs bloggpostEffektivare och kreativare designleveranser med Figma!
Läs bloggpostVi kommer att demonstrera Matomo som verktyg, men även prata om webbannalys ur ett privacy-perspektiv och förklara hur Matomo på ett bra sätt kan möta dessa behov.
Läs bloggpostVåra konsumentvarumärken möter stora investeringsintensiva utmaningar under de kommande 5 åren.
Läs bloggpostEn skrämmande genomgång av vilka data som svenska myndigheter omedvetet delar med sig av till bland annat amerikansk säkerhetstjänst.
Läs bloggpostDigitalisation is changing the role of consumer packaged goods. How can brands use this opportunity in the consumer journey?
Läs bloggpostFå större effekt av investeringarna i CRM/CXM genom att koppla ihop varumärkesfrågorna med innovationsarbetet.
Läs bloggpostHur gör man enorma mängder data begripliga och tillgängliga?
Läs bloggpostDet finns en tid för nyårslöften. Men livet går vidare. Vi vill gärna att du kommer på decenniets första och tongivande After Work med oss på Grow+Digitalist. Det blir mat, dryck med mera hos oss på torsdag 23 januari.
Läs bloggpostVårt CRM- och Transformationsteam delar med sig av insikter och trender från Salesforce-eventet Dreamforce i San Francisco.
Läs bloggpostKom och lyssna på en av Hans Roslings närmaste medarbetare berätta om datavisualisering!
Läs bloggpostPush UX i München går av stapeln för åttonde gången. Digitalist är där.
Läs bloggpostFrukostseminarium 16 oktober: Innovation Beyond Borders
Läs bloggpostKom, mingla och ta del av intressanta seminarier.
Läs bloggpostSå skapar man en miljö där digitala satsningar har större chans att lyckas.
Läs bloggpostUpplevelsen av varumärken, tjänster och produkter börjar (och slutar ibland) med just sökresultatet. Lär dig ranka bra genom en god kundupplevelse.
Läs bloggpost